Vis mine prosjektlister

Mine prosjektlister

I hjertet av arbeidet med å skape fremtidens smarte, attraktive og produktive arbeidsplasser, står tilgangen til kunnskap som en vesentlig faktor. SenseIT vil samle, synliggjøre og tilgjengeliggjøre relevant fagkunnskap og kjernekompetanse. Vi bringer deg som kunde til kilden av kunnskapen, via bloggen SenseIT.

Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Kontor

I lang tid har et uniformt uttrykk vært rådende i interiører, både kommersielle og private. Oppskriften har vært rimelig smal og med få ingredienser, og særlig innenfor kontorestetikk; hvite vegger, tak, grå gulv, hvite kontorpulter...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Kontorproblematikk – Intervju med Jørn Narud NSW arkitektur

Hva definerer et godt kontorområde, og hvilke faktorer må ligge til rette for en vellykket arbeidsplass? Noen jobber best i store fellesrom med direkte tilgang til kolleger på begge sider, mens andre ønsker ro og...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Støy og Helse

De fleste vil umiddelbart tenke på hørselskader når man omtaler helseplager i støysammenheng. Men dette er bare toppen av isfjellet. Viste du for eksempel at støy påvirker måten kroppen tar opp næringsstoffene i maten du...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Anskaffelses guiden – Steg 2 Flytting -/Relokalisering

Vi har her forsøkt å sammenstille noen tips og råd, som kan bistå dere i prosessen med å gjennomføre en Relokalisering og flytting av din bedrift og ansatte. Et slikt prosjekt kan også innbefatte nye...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Anskaffelses guiden – Steg 2 Rehabiliteringsprosjekt

Vi har her forsøkt å sammenstille noen tips og råd, som kanskje kan bistå dere i prosessen med å gjennomføre en rehabilitering/ombygging av deres næringslokaler. Et slikt prosjekt kan også innebefatte intern omrokkering av ansatte,...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Anskaffelses guiden – Steg 1

Det er i dag svært vanlig med hyppige endringer i en virksomhets kontorlokaler. Bedrifter omrokerer, renoverer  åpner nye avdelinger eller rett og slett flytter bedriften inn i nye lokaler. Det kan også dreie seg kun...
Les mer

SenseOn fageksperter uttaler seg

Tips og råd for et bedre arbeidsklima

  1. Innred lyden i rommet
  2. Få det grønt på arbeidsplassen
  3. Legg mobilen på hylla?
  4. Ta hensyn i det åpne landskap
Se alle tipsene

Nyheter

Ukategorisert

Arkivet + SenseOn = Din totalleverandør på Kontor og Næringslokaler

Arkivet og  SenseOn har inngått samarbeid

Nå kan du enkelt komme i mål, og på plass i deres nye kontorer eller næringslokaler. Sammen tilbyr nå Arkivet og SenseOn en Enkel, Trygg og Effektiv tilgang til både tjenester og møblerings løsninger, for å gjøre din flytte- eller renoverings-prosess enklere og mer budsjettvennlig. Arkivet tilbyr nettbaserte interiørtjenester for å effektivisere og innovere arbeidsprosesser, og gi effektiv bistand til kunder som trenger rådgivning fra Interiør Arkitekter. Gjennom SenseOn sin "Shop" får du nå tilgang til Arkivets interiørtjenester, bestill din konsultasjon allerede i dag SenseOn tilbyr Enkel, Trygg og Effektiv  innkjøpsrådgivning og møbelhandel for B2B på nett. Sammen gir vi deg en komplett, sømløs og trygg leveranse! Ta kontakt, og vi hjelper deg i gang! Kontakt
Les mer
Event

Invitasjon Lansering 22.01 – Meld deg på her!

Program:

  • Anderssen & Voll - Lanserer nye kolleksjoner fra Mete - Scandinavia og Asia fusion.
  • Circular Norway - Omstillingen til sirkulær økonomien.
  • SenseOn - Ny, men erfaren, aktør i kontormøbelbransjen - Digital og ansvarsfull.
  • Wine, Dine and tunes...
Nye brands: Mete, Missana, Tidelli. Vi har med oss Magis, Herman Miller, Won Design (Nå Wendelbo). Bli med oss, og få en god start på året!

Hvor og Når:

SenseOn Group AS Akersgata 7 3. etg., Indre bakgård 0158 Oslo Dørene åpner kl.:16:30 Programstart kl.: 17:30

Event invitasjon

MELD DEG PÅ

[gallery link="file" size="medium" wpmf_folder_id="0" ids="25277,25278,25289"] [gallery link="file" size="medium" wpmf_folder_id="0" ids="25275,25274,25273"] [gallery link="file" size="medium" wpmf_folder_id="0" ids="25279,25268"]
Les mer
Media

SenseOn i Finansavisen

SenseOn fikk hyggelig besøk av Finansavisen ved journalist Hilde Oreld og fotograf Ivan Kverme rett før jul, som resulterte i en hyggelig 2-siders Gründer artikkel nå i lørdagsutgaven 05.januar. Vi fikk anledning til å snakke litt om det vi brenner for, å effektivisere en ellers tradisjonell kontormøbelbransje. Vårt bidrag skal være å samle og dele kunnskap, fagekspertise og produkter i en enkel og brukervennlig webportal - Gjøre det Enkelt, Trygt og effektivt for våre kunder å skape Smarte, Attraktive og Produktive arbeidsplasser. Vi snakker også her om vårt arbeide med å skape en komplett bruker-guide, og plug&play løsninger (tekniske løsning, innredning, kurs og kompetanse) for det gode integrerte virtuelle møterommet (multimedierom).Dette gjør vi i sammen med Cap10, vår kunde og samarbeidspartner, som er reseller og kompetansepunkt for Google Jamboard og leverer Hangout Meet HW. Vi jobber kontinuerlig med målet om å skape ferdigtenkte løsninger, hvor vi deler kunnskap og  presenterer fagekspertisen slik at det blir enkelt for kunden å komme i havn med sine innredningsprosjekter. Les artikkelen her:   [gallery link="file" ids="19766,19767"]
Les mer
Nyheter

Leasing av ditt møbleringsbehov

Vi har nå inngått et samarbeid med SG Finans for å kunne tilby våre kunder, i lønnsom vekst, en alternativ finansieringsform for sine møbelinnkjøp. Lite eller stort, et prosjekt eller et løpende møbleringsbehov - Leasing kan være et nyttig finansielt verktøy. Les mer om leasing fordelene, på SenseIT/Anskaffelsen - Finansiering via Leasing  
Les mer
Tips & Råd

Tips for å redusere langvarig stillesitting

  • Planlegg arbeidsdagen din slik at du kan variere mellom oppgavene.
  • Bruk hev- og senkebordet aktivt hvis du har et. Varier mellom å sitte, ståsitte og stå i løpet av arbeidsdagen. Sett Hev og Senk bordet på ståhøyde ved arbeidsdagens slutt, så starter morgendagen med å stå litt. slik legger du nye gode vaner for variasjon
  • Har du ikke hev- og senkebord, bør du reise deg opp fra stolen i minst 5 minutter hver time. Strekk på kroppen eller ta noen øvelser, gå en liten tur.
  • Hent deg vann, kaffe, te - det gir mange små gåturer.
  • Skal du i møte? «Walk and talk» er møter der man i stedet for å sitte rundt et bord, går en tur.
  • Hva med pausegymnastikk sammen med kolleger? Se forslag til øvelser
  • Velg alltid trappa i stedet for heisen.
  • Gå eller sykle i stedet for å kjøre bil.
  • Reis deg opp når telefonen ringer og snakk i telefonen stående/gående.
  • Ta korte ståpauser i møter.
  • Har du et vanskelig problem å løse – gå en tur i stedet for å sitte inne og gruble!
  • Kjenn etter hvordan kroppen din har det. Ta kroppens signaler på alvor.
  • Rør deg i fritida – fysisk aktivitet både forebygger og helbreder.
Les mer